Winkelwagen Geen producten

Klantenservice

Klantenservicepagina van Serviesonline 
Serviesonline hecht een groot belang aan het bieden van een goede service aan onze klanten. We doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Daarvoor hebben we al een hoop informatie hieronder op de pagina vermeld, waarmee we hopen uw vragen te hebben beantwoord. Mocht u onverhoopt niet hebben kunnen vinden wat u zoekt, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag op weg!

Via de contactpagina kunt u op diverse manieren contact opnemen met Serviesonline
 

Vragen: Algemeen

  1. Wat is Kiyoh, en waarom krijg ik er een uitnodiging van?
    Kiyoh is een onafhankelijke beoordelingssysteem waar u als klant Serviesonline kunt beoordelen voor haar diensten. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat u uw mening kunt vertellen.

    Deze beoordelingen worden op de website weergegeven voor (toekomstige) klanten, en staan ook als score bij de zoekmachine Google. Zo ziet de (toekomstige) klant of de diensten van Serviesonline betrouwbaar zijn.

    Daarnaast kunnen we indien er opbouwende kritiek vermeld word kijken naar de eventuele problemen, en de problemen aanpakken ter verbetering.
  2. Wat is een afkoelperiode? (terugroeprecht & retourformulier)
    Een afkoelperiode is een periode waarin u uw aankoop zonder betaalverplichting kunt retourzenden naar Serviesonline.

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen vergezeld van een volledig ingevuld retourformulier. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
    Enkel de kosten voor retoursturen van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

    Dit formulier zit bij uw bestelling. Indien u hem niet meer heeft kunt u het formulier hier downloaden.


    Speciale bestellingen kunnen niet worden geretourneerd.(o.a. op maat gesneden tafelzeil). Ook b-keus kan niet worden geretourneerd. B-keuze producten worden ook duidelijk aangegeven in de webshop.



Vragen: Betalen
  1. Op welke manier kan ik betalen bij Serviesonline?
    U Kunt bij Serviesonline op de volgende manieren betalen:

    iDEAL
    Bij Serviesonline.nl kunt u betalen met iDEAL. Kies je voor deze betaalwijze, dan betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Serviesonline.nl ontvangt van uw bank bericht dat de bestelling is betaald.

    U kunt betalen met iDEAL als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

    Paypal
    Via Serviesonline kunt u ook betalen met uw Paypal account. Het voordeel hiermee is dat u ook betalingen kunt verichten met uw creaditcard indien gewenst. PayPal is veilig: de overschrijving wordt versleuteld verzonden en uw financiële gegevens worden nooit met anderen gedeeld. Bovendien controleert PayPal alle transacties continu op fraude.

    Overmaking via uw bankieromgeving
    Indien uw betaalrekening geen iDEAL ondersteund of u hier gelieve geen gebruik van wilt maken, dan kunt u het bedrag binnen 7 dagen overmaken naar de genoemde bankrekening op de bijgeleverde factuur.

    Contant of pinnen bij het afhalen
    Bij Serviesonline.nl heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelling pas te betalen bij het afhalen. U kunt bij ons in het afhaalmagazijn zowel contant betalen als pinnen.
     
  2. Ik heb mijn factuur betaald, maar krijg wel een herinnering van Serviesonline?
    De verwerking van de betatling hangt af van de gekozen betaalmethode. Bij een iDEAL of Paypal betaling krijgen we direct een berichtgeving of de betaling is voltooid, geweigerd of geannuleerd. Hierdoor weet Serviesonline vrijwel direct wat er is voldaan, en wat er nog open staat.

    Indien u het bedrag overmaakt via je eigen bankomgeving kan de verwerking enkele werkdagen duren. Het kan dus voorkomen dat de betaling en de herinnering elkaar kruisen. Neem daarom op dat moment direct per e-mail of telefoon contact op met ons.
     
  3. Ik heb een incasso gekregen, wat nu?
    Na een overdracht aan incasso heeft Serviesonline.nl geen inzage meer in de gegevens van de betreffende vordering. Daarom kunnen wij u voor uw vragen alleen verwijzen naar ons incassobureau. De medewerkers helpen u dan graag verder. Als blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is, zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.



Vragen: Verzenden en Afhalen
  1. Wat zijn de verzendkosten?
    Serviesonline verstuurd haar pakketten wereldwijd. Hieronder vindt u een klein overzicht met actuele verzendkosten naar de landen waar wij het meeste mee te maken hebben. Indien uw land er niet bij staat betekent dit niet dat we het niet kunnen versturen.

    Neem daarom altijd even contact op met Serviesonline. Wij versturen namelijk naar alle landen.

    Zone 1: Nederland
    In Nederland bestaald u €5,95 verzendkosten.
    Vanaf een bestelbedrag van €50,00 betaald u geen verzendkosten.

    Zone 2: België en Duitsland
    In Belgie & Duitsland betaald u slechts €7,95 verzendkosten ongeacht de bestelde hoeveelheid..

    Zone 3: Denemarken, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden
    U betaald in deze zone per gewicht. Hieronder vindt u een overzicht ervan. Indien u wilt weten hoe zwaar uw pakket word kunt het beste contact opnemen met Serviesonline via het contactformulier.
    0KG - 5KG €20,80
    5KG - 10KG €26,30
    10KG - 20KG €35,30
    20KG - 30KG €62,56


    Zone 4: Australië, Canada en Verenigde Staten van Amerika
    U betaald in deze zone per gewicht. Hieronder vindt u een overzicht ervan. Indien u wilt weten hoe zwaar uw pakket word kunt het beste contact opnemen met Serviesonline via het contactformulier.
    0KG - 2KG €30,98
    2KG - 5KG €52,13
    5KG - 10KG €87,25
    10KG - 20KG €156,08

     
  2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? / Wat zijn de levertijden?
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van Serviesonline.nl een bevestigings bericht per e-mail. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn worden ze nog dezelfde werkdag verzonden naar het opgegeven adres, mits de bestelling voor 16:00 uur is geplaatst. Zodra uw pakket verzonden wordt krijgt u van Serviesonline.nl direct berichtgeving met de eventuele extra informatie die nodig zal zijn.

    Serviesonline heeft de laatste tijd veel tijd besteed om te beoordelen hoe snel we bepaalde artikelen kunnen uitleveren. Dit zullen we de aankomende periode steeds verder optimaliseren. Vanaf heden vind u dus bij het artikel een 'levertijd indicatie' zodat u inzicht krijgt hoelang het maximaal kan duren voordat het bestelde product bij u geleverd word. Hieronder vind u de mogelijke opties die we aanbieden:
     
    Voor 16:00 besteld, eerstvolgende werkdag geleverd Dit artikel is uit voorraad leverbaar, en zal indien de rest van uw bestelling dit ook is vandaag nog verzendklaar gemaakt worden door het magazijn
       
    1 - 5 werkdagen Het artikel is niet aanwezig in ons magazijn, maar bij de leverancier. Na het voltooien van de bestelling word het product direct besteld bij onze leverancier.
       
    In bestelling Momenteel is het artikel niet in voorraad bij ons en bij de leverancier. Onze leverancier kan ook niet vertellen hoelang het duurt voordat het artikel geleverd word, maar word wel binnenkort uitgeleverd.
       
    Pre-order artikel Dit betreft een nieuw artikel in ons assortiment. Bij de Pre-order staat een geplande leverdatum of geplande week dat het product in ons assortiment komt. U kunt het artikel al vooruit bestellen, zodat u zo goed als zeker bent dat u één van de eersten bent die het artikel in huis heeft.


    Mocht er een artikel besteld zijn dat niet voorradig is bij onze leverancier zullen wij u daarover direct informeren. We hopen op dat moment te kunnen vertellen hoelang de vertaging zal duren, of als het artikel niet meer terug komt in het assortiment.
     
  3. Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden, maar heb nog steeds niks ontvangen?
    Zodra uw bestelling verzonden word dragen wij dezelfde werkdag het pakket nog over aan PostNL. Normaal gesproken heeft u uw bestelling dan een werkdag later geleverd. Houdt er wel rekening mee dat PostNL niet overal in Nederland op Maandag bezorgd! Soms kan het voorkomen dat PostNL vertraging oploopt in het distributiecentrum waardoor het langer kan duren dan u gewend zult zijn.

    Indien u na 3 werkdagen nog niks heeft ontvangen is het raadzaam om contact op te nemen met Serviesonline.nl zodat wij kunnen controleren waar het pakket zich momenteel bevindt.
     
  4. Ik wil graag iets bestellen, maar weet niet of ik thuis aanwezig kan zijn?
    Dat is geen enkel probleem! Serviesonline.nl is aangesloten bij het pakjesgemak verzendservice. Daardoor kunt u uw bestelling laten versturen naar één van de ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland! het enige wat u moet doen is tijdens uw bestelling een afhaallocatie opzoeken en dit adres vermelden bij de optie "Verzending naar een ander adres" zodat wij direct weten waar u het pakket wilt afhalen.
     
  5. Ik heb niet alles ontvangen wat ik heb besteld?
    Niet alles wat u heeft besteld was voorradig.Het ontbrekende wordt zo spoedig mogelijk kosteloos nagestuurd.
    Mocht het artikel niet meer leverbaar zijn dan krijgt u daar bericht van en wordt. Indien u al heeft betaald, het bedrag terug gestort.
     
  6. Ik heb besteld maar ik krijg geen e-mail.
    Als u geen email bevestiging van uw bestelling krijgt neem dan contact op met serviesonline. U heeft dan namelijk het bestelproces niet goed doorlopen of u heeft uw email foutief ingevuld. Wij zoeken dit dan direct voor u uit.

Verzenden in Nederland €4,95. Bij een bestelling boven de €50,00 GEEN verzendkosten in Nederland. Verzenden naar Belgie & Duitsland slechts €7,95.

 

© Serviesonline 2004 - 2016        [KvK: 5686945 - BTW: NL108064608B01]